Tuesday, October 25, 2011

dekonstruksi pilihan

"ko penah makan kaki?" tanya aki...
"ko ingat aku cacat ke babi"? balas borhan
"hak elah, apahal main haram-haram ni?" aki cakap, mukanya tunjuk rasa tak puas hati..
"lantak la, babi tak respek orang, ko babi la kan?" borhan pertahan diri..
"sial, butoh hang la bau puki!" aki cakap lagi sambil ingat perkataan mencarut yang power..

mak cik peah datang membawa kek batik a.k.a puding biksut meri sambil berkata.."dah, dua-dua boleh pakai...puding biksut meri betul, kek batik betul juga..nah, makan dulu.."

borhan dan aki makan sambim mengangguk bersetuju.."sedap kak peah!"

5 comments:

  1. mak gua ajar pakai koko..baru ngam ngan mentega..guna milo tak kaw sangat.

    ReplyDelete
  2. gua boleh kakikan aki ngan borhan.

    dua-dua babi!haha

    kak peah sorang jer tak jadi mak babi.

    macam siuttt jer dialog.senak perut aku wehhh!

    ReplyDelete

tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya.