Tuesday, May 29, 2012

Surat dari Kremlin XIII

"bukan saya yang buat! bukan saya!" jerit Grigorii sambil menangis.

"buto kau la! kalau bukan kau siapa lagi? son of a bitch!" amuk Zarkashi sambil menekan muncung Desert Eagle ke dahi Grigorii yang baru barusia tujuh tahun setengah.

Grigorii menggeletar separuh mati. kelengkang Grigorii sudah lencun akibat aktiviti pundi kencingnya yang merembeskan cecair yang bersikap najis musta'mal.

"baik kau mengaku! kalau tak, aku dddhuuuuuerrrrrrrr kepala kau!" ugut Zarkashi serius.

"sumpah uncle! sumpah! demi tuhan yang menguasai kerajaan langit dan bumi serta seluruh alam semesta yang tiada bersempadan, saya bersumpah bukan saya yang buattt!" rayu Grigorii lagi tanpa sedar tangan kanannya diangkat paras telinga dan tiga jari disusun rapi bagaikan melaungkan ikrar persetiaan pengakap.

"fucking hell! i don't believe in god you fucking bastard! now i'll just shoot your fucking fuckface!" pekik Zarkashi ke telinga Grigorii sekuat hati dalam bahasa inggeris.

"eat shit and go die!!!" sambung Zarkashi lagi. kali ini dalam bahasa Saufy Nizar.

lima milisaat kemudian kedengaran bunyi tembakan yang sadis berselang dengan laungan azan bersahutan sayup-sayup bergema-gema dibawa angin.

selepas beberapa ketika, suasana menjadi senyap. laungan azan sudah terhenti. masa bagaikan terbeku seketika.

Grigorii bangkit lalu beristinjak.

****

Grigorii tersedar dari mimpi.

"siapa Zarkashi?"

Grigorii bangkit lalu beristinjak.



KALAU BERANI SAMBUNG

No comments:

Post a Comment

tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya.