Wednesday, November 11, 2015

Pagi

"Kau ok tak ni?", Marla tanya.

Gua angkat kening.

"Ok", gua jawab sepatah.

"Takde la tengok macam takda mood je", kata Marla sambil tangannya sibuk mengait sesuatu yang dari awal tadi gua tak faham pun apa benda dan gua malas betul nak tanya.

"Boring", gua jawab sepatah lagi sambil gua pandang melepasi wajahnya.

"Em, besok kau rasa kita patut start pukul berapa?", Marla tanya gua.

Ini berkaitan projek reban ayamnya. Ayamnya sekarang dah bertaburan entah mana-mana, jadi dia ambil langkah untuk memelihara secara teratur dan gua cuma tolong tolong.

"Pagi la, sedap sikit nak setup", gua jawab panjang sikit je dari tadi.

"Pukul berapa?"

"Pagi, dalam pukul lepas sarapan"

"Pukul berapa?"

"Pagi la"

"Pukul berapa?"

"Pagi la setan, pagi, pagi pagi pagi, babi"

p/s: ok.

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya.