Tuesday, November 8, 2011

Pilihan

"Kate, kalau kau dibagi pilihan jadi X-men, kau nak jadi siapa?", Steph tak pasal-pasal tanya. Sudah la Kate baru putus cinta. Diaju pula soalan tanpa guna kepala otak. Steph.. Steph.. Gua geleng kepala.

Kate pandang wajah Steph. Lama.

"Aku kalau boleh nak jadi Wolverine", Kate menjawab soalan tadi sambil senyum berseri-seri.

Berkerut dahi Steph.

"Babi, wolverine aku punya!!", Steph meradang pula.

"Apasal pulak nak jadi Wolverine?!!", Steph tak puas hati mendesak Kate.


"Pegi la mampus", Kate sambil buat gaya 'wek-wek'.

p/s: 

"Bende la kau ni. tulis perkara tak berpekdah", Pert tiba-tiba datang sebelah gua tegur. Berbisa.

Gua paling ke belakang. Gua terajang kelamin Pert.

"Gua Wolverine!!", gua jerit. tiba-tiba gua macam ada power. Kat celah-celah jari gua keluar kuku besi admantium. Berbentuk cakar macam watak Vega dalam Street Fighter.

Pert terus tak bangun-bangun.

4 comments:

tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya.