Friday, July 15, 2011

Geng Tong Geng

pemikiran tentang isu tak puas dengan idea atau dah puas dengan idea tapi masih tak puasa atau apa apa yang lebih berkait mengait yang membolehkan lu lu orang berdebat atau bertikam lidah berbunuh bunuh sesama keyboard atau lantak apa yang lu orang nak buat.

gua amat berat mata untuk menulis panjang. jadi gua ringkaskan semahu mahunya. gua perlukan writer yang mempunyai nafsu yang membuak ketika mengeluarkan idea. kat sini. kat sini. kat sini. ya. dekat sini dan bukan tempat lain yang gua takde kena mengena. pasal bakat menulis atau haramjadah bangsat apa tentang tulisan sila abaikan. yang penting gua nak orang yang nak nulis. lu paham? tak paham lantak pi.

GENG TONG GENG ini adalah konsep idea yang gua kreditkan pada ayu. sebab dia kasi gua idea TONG. pastu gua sendiri ubah jadi ikut suka gua. (dia bagi idea lain tapi suka hati gua lah nak tuka) kalau lu orang berhajat nak buat suka hati lu orang dekat sini. gua persilakan. sebarang idea. sebarang bicara. yang penting berasas. bagitahu gua cepat cepat. sebelum gua . . .

dulu bising takde tempat nak keluarkan idea lah pejadah hapa lah. hah. nah gua bagi sedas. kalau dah ada platform tapi lu orang taknak lu sama jugak macam pihak HEP yang taknak dengar suara pelajar. pui.

4 comments:

  1. nep.. name da baek(sbb ade nme aku)haha.... agak mengangkat diri lar.... neway, keep a gud eff0rt...

    ReplyDelete
  2. chai| gua perlukan lu untuk lebih banyak pancutan berlaku kat sini.

    ReplyDelete
  3. "..kalau aku sembelih kau 18 baru kau tau tentang penyesalan, tau x??.." kata ajib.

    haha..

    ReplyDelete

tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya.