Thursday, September 8, 2011

Pasca-Indera

first of all gua mohon maaf zahir dan batin di atas menganak tirikan tong-geng. bukannya sibuk beraya. tapi sibuk tak buat apa apa. macam tak tahu pulak lu kat gua ni kan. gua akan buat sesi review forum dalam masa terdekat sehari dua ini berkenaan isu Mat Indera. yang gua yakin pakcik pakcik felda yang tak kenal pun boleh jadi kenal dengan Mat Indera ini siapa. sebelum itu, whoever have any thoughts in this issue, gua tak akan teragak agak untuk berterimakaseh sekiranya lu tak teragak agak untuk share disini. terimakaseh. akan tetapi gua amat tak menggalakkkan untuk penyampaian tuduhan tuduhan bodoh yang tak punya asas. setiap tuduhan ataupun hunjaman yang ingin dikeluarkan mestilah ada asas. macam lu makan karipap kalau takde inti jadi apa? jadi bodoh. itu bukan karipap namanya. 


terdapat beberapa persoalan yang boleh gua share. lu orang boleh klik sini

3 comments:

  1. maka itulah gua malas nak belajar sejarah. putar belit sane sini dan sanun

    ReplyDelete
  2. rumah nenek Gua jadi tempat berlindung orang2 melayu dari kekejaman komunis. Bila malam je, mesti dari hujung kampong terdengar suara orang mintak tolong pasal kena cekup dan seksa oleh komunis, waktu tu keluarga kami dan orang2 kampong hanya mampu berdiam diri dan menangis ketakutan... suara orang melolong kena seksa hanya berenti bila die dah mati terkulai...

    komunis ni belum memerintah pon dah zalim, apetah lagi kalo die dapat memerintah...

    karl max cakap agama ni candu, elok la kalo kita yg islam ni ngikot sekali, aqidah ke mana, negara ke mana... elok2 berjuang mati syahid, kang silap2 mati syahid tak dapat, mati kafir pulak kan...

    pendapat masing2 kan, ade pro dan kontra...

    ReplyDelete
  3. tapi bila timbul isu ni kan, ramai betol yg nak jadi ahli sejarah kan, sama gak kalo isu2 agama timbul, mesti ramai yg nak jadi ahli agama plak, keh3

    ReplyDelete

tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya.