Thursday, January 5, 2012

borak semasa

budak UPSI, abam polis, Amalina, Ustaz Azhar, Vendetta hah, nama apa lagi yang tak keluar lagi ni?

bebudak UPSI,
budak muda darah tengah panas

abam polis,
yang stedi stedi. yang emo boleh berenti.

Amalina,
orang yang bising sangat duk mencarut duk membedok bahan kawan tu kalau dah gua hantor lu pergi luar negara baru lu tahu tergeliat tak tergeliat lu punya stimulasi sensor.

Ustaz Azhar,
this is it. ini jalan menyampaikan kebenaran. siapa siapa yang melalui harus telah tegap bersedia terlebih dahulu.

Vendetta,
kata V "ide tak akan pernah mati." dan aku sedang dahagakan ide. sangat haus.

p/s :gua kalau tak tahu sangat nak berborak dalam mana mana ruang gua pergi sini.

6 comments:

  1. pendapat masing-masing utk tunjuk mereka betul.biasa tu.

    ReplyDelete
  2. borak semasa, oke. sembang rakyat, macam leknet bunyinya.

    ReplyDelete
  3. orang akan bagi pendapat ikot mane tempat die berdiri,

    contoh mcm penyokong liverpul, tim main cam budak sekolah tapi tetap steady sokong dan pakat2 kutuk tim lain kalah hahaha

    ReplyDelete
  4. biasa la semua pakat nk tunjuk btoi . mcm @%$%#!

    ReplyDelete

tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya.