Thursday, January 12, 2012

perihal keje gomen.

mungkin ni tulisan terakhir gua sebelum jadi orang bumi kenyalang.
pasni mungkin lame sikit la gua nak update lagi kat sini. melainkan kalau ade sambungan tenet kat sana.

...

"relak ar, malaysia gak. kan best dapat pegi sane"
"hahaha.. padan muke. aku dapat balik kampung"
"hehe. best la. gaji banyak, leh kumpul duit pastu kawen."

ni la antara jawapan2 dari kaum kerabat dan juga rakan sepertentangan bila dapat tau perkhabaran gembira dari gua.
kononnya sebagai nasihat. mungkin gua dapat la terima sikit2.

tapi cube bayangkan kalau lu orang yang dapat sendiri.
orang cakap ape2 pon kat lu orang, mesti lu orang akan wat 'masuk telinga kanan, keluar telinga kiri' je.

...

p.s: gua tengok kawan gua macam dah ilang pedoman jap mase mula2 dapat tau benda ni.

7 comments:

  1. der. org keliling lu bkn x phm lu der.. tp senanye,org2 tu cuma mampu nasihat and support lu dgn kaedah tu je. bkn ade hak nk wat mende2 pon.rezeki masing2 kan.harap lu tabah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. btol. aku pham. aku hargai sume nasihat diorg. sebab diorg xdapat nk tolong pape la diorg bg nasihat je. klu diorg kabel tok jib, mst dah tolong aku dapt skola depan umah je. haha. =)

      Delete
    2. anon ni bagus. datang macam malaikat.

      Delete
  2. pedoman belom sampai tahap petala kelangit barangkali

    ReplyDelete
  3. pendek kata, JOM PEGI SARAWAK...

    ReplyDelete

tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya.