Wednesday, August 10, 2011

Debat dan Moreh

gua tak berada dalam institusi yang bermazhab berdebat menggunakan emosi. pada hemat gua. debat perlukan ide ide dan membiarkan kesemua ide berenang dan ditempatkan dalam sesuatu bekas. gua akan tenang begitu. semakin besar bekas yang ditempatkan semakin gua tenang. seperti melihat akuarium yang besar. ataupun mendiami lautan penuh ikan.


gua kirimkan untuk dibuka sedikit minda minda gua. kalau lu ada ide. apa salah diketengah disini. gua mengalu alukan. anggap la disini lebih kurang surau lepas terawih. lu boleh kirim apa juga bentuk kuih untuk dimorehkan.

2 comments:

  1. wah.....bukan surau ...tazkirah lepas terawih manis sikit hihihi...selamat berpuasa....

    ReplyDelete
  2. emosi...bila berdepan dengan orang ramai...memang akan ada...bila berbicara dalam keadaan begini..
    ah, ikut suka hangpa..

    ReplyDelete

tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya.