Thursday, August 11, 2011

lu orang ada?



aku dapat 
.GANGGUAN.

pos laju ini bakal menjadikan aku mendapat gangguan. aku bakal tidak boleh tidur malam dengan lena lagi. hidup aku bakal menjadi lebih porak peranda barang kalai. barang kali akan manjadikan lu orang tanda tanya.

lu orang sudah ada? mau pinjam? kasi beli sendiri la. siap hantar pos lagi. ikut saja. apa cerita ni? oho. ni baru dapat, yang aku tahu semua cerita dalam ni adalah cerita mengenai aku semasa dalam kehidupan ini. asal lu orang tak percaya? memang cerita pasal aku semasa dalam kehidupan ini.

tak percaya lu orang semua baca, sebab semua nama watak utama dalam cerita ini telah aku tukar menjadi nama aku yang menjadi sebutan sebutan dalam kehidupan ini. maka secara tidak langsung aku punya cerita la. ha. ha. ha. lu orang gelak skema.

ini buku aku beli dari sindiket sol-jah (kasi klik satu). lu orang sudah beli? kasi beli la. sama sama support industri penulisan tempatan yang best berjuta kali dari lu orang baca berita harian ka, mingguan malaysia ka, berita minggu ka, utusan ka, apa apa lah. itu suma kasi ting tong sama lu orang. 

aku belum mahu review, tapi yang pasti lu orang sudah mengalami satu kerugian dari aku. 





"kejadian-kejadian aneh yang tidak boleh dijelaskan oleh sains dan matematik dalam bahasa Inggeris"







~AHAKS~

2 comments:

tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya.