Tuesday, August 9, 2011

ulang tayang

.

selasa, 9 Augustus

7.30 pagi.. sial. lambat gua bangun ari ni.
jangan kantoi ngn cikgu besar sudah. getus hati gua.

..

selasa, 9 Augustus

11.30 malam..
siap pon keje gua. boleh gua tido awal. sok leh bangun sahur.

...

rabu, 10 Augustus

5.30 pagi..
nasib baik terjaga. leh makan sahur.
nanti terus mandi, mesti x lambat cam semalam

6.50 pagi..
"wak dh siap siot. kalau bangun lambat cam semalam terus je gerak. takyah nak mandi2 lagi. haha", samar-samar terdengar suara housemate gua.

....

7.50 pagi.. sial. lagi lambat gua bangun ari ni.
jangan kantoi ngn cikgu besar sudah. getus hati gua.

.....

p.s: tido lepas sahur memang best, tapi nak bangun balik sangat x best.




1 comment:

  1. tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya. auks... (tetiba je gua rasa comel)

    ReplyDelete

tulis elok elok. elok dari gua tak lempang terus gua lempang. kang naya.